Vi vet vad organisationer önskar sig

Vi har utvecklat vårt system Capability under mer än 25 år. Det har gett oss kunskap och erfarenhet kring vad företag och organisationer verkligen behöver – och inte behöver. Därför fokuserar vi på de grundläggande service funktioner som handlar om att kontorslivet ska fungera. Oljan i maskineriet, som får det dagliga arbetet att rulla.

 

Vad skiljer oss från andra?

Många leverantörer kan erbjuda stödsystem för en specifik del,  till exempel besökshantering eller rumsbokning. Det gör att organisationer tvingas köpa flera olika system från olika leverantörer. Alternativet är att helt outsourca stödfunktionerna, något som blivit allt vanligare trots att det ofta medför höga kostnader och förlorad kontroll över servicekvalitet och förbättringsmöjligheter. Vi tror istället på att erbjuda ett riktigt bra verktyg som ger möjlighet att äga och hantera internservicen på egen hand, eftersom vår erfarenhet är att det ger bättre service för mindre pengar. I vår kompletta serviceportal har du som kund möjlighet att välja och kombinera precis de tjänster ni vill ha.

För vilka organisationer passar Capability?

Vi vänder oss till företag och organisationer med 50 medarbetare och uppåt, till statliga och kommunala förvaltningar och även till företag som själva levererar FM-tjänster till sina kunder. 


Pedro Capetillo / VD/Försäljning

Försäljning och tekniska frågor.
pedro.capetillo(at)pcap.se

Natanael Novak / Försäljning

Försäljning
natanael.novak(at)pcap.se

Marie Söderström / Kundsupport

Support, utbildning, projektledning
marie(at)pcap.se


Judith Chavez / Ekonomi

Ekonomi och fakturafrågor
fakturor(at)pcap.se

Marta Capetillo / Affärsutveckling

Affärsutveckling och administartion
marta(at)pcap.se

Vakant / Vakant

Vill du jobba hos oss?
Kontakta oss på info(at)pcap.se