Capabilitys backoffice-system gör det enkelt för administratörer, ekonomi- och serviceansvariga att plocka ut rapporter, statistik, nyckeltal och SLA (Service Level Agreement). Allt med full spårbarhet och via ett intuitivt gränssnitt. Nyckeltal redovisas i en ”dashboard” som ger en omedelbar ögonblicksbild av servicen. Utöver fördefinierade rapporter kan du även ta fram faktureringsunderlag i Excel.
Stöd för att förbättra servicen
Möjligheten att analysera internservicen fungerar gör det tydligt hur stödtjänsterna fungerar och kvaliteten på dem, för att kontinuerligt kunna göra ”finjusteringar” eller förbättringar vad gäller organisation, effektivitet och kostnader.
Fördelar med Capabilitys backoffice-system
- Enkla och intuitiva funktioner
- Enkel återrapportering av genomförda ärenden
- Värdefulla nyckeltal för rumsutnyttjande och ärendehantering
- Kontroll och överblick över servicekvaliteten
- Smidig integrering med betalning och debitering
Funktioner i backoffice
- Flera valbara rapporter och nyckeltal
- Enkel kommunikation med statusrapport till beställare
- Enkel kommunikation med underleverantörer