Få kontroll på tid och rum

Många organisationer har svårt att hålla mötesplatser och andra resurser tillgängliga där och när de behövs. Med Capabilitys genomtänkta och stabila bokningssystem sparar ni tid, minskar irritationsmoment och får ett bättre nyttjande av era resurser.


 

  • 1
    Bokning av allt från mötesrum till bilar – enkelt och smidigt
  • 2
    Webbaserad plattform – ingen programvara eller egen server behövs
  • 3
    Medarbetarna kan själva enkelt boka de resurser de behöver.

Ingen irritation, inga dubbelbokningar, inget spring för att leta efter ett ledigt rum eller en ledig bil.

Läs mer

  • 4
    Bättre tillgänglighet och högre nyttjandegrad av rum och fordon
  • 5
    Flera sökmöjligheter; via schema eller sökning på lediga rum en viss dag och tid
  • 6
    Enkelt att kombinera med beställning av fika eller mat.


Backoffice

Capabilitys backoffice-system ger full överblick över aktuella beställningar och andra ärenden, med möjlighet att ta fram olika typer av rapporter, statistik och nyckeltal.
Läs mer...

Betalning & fakturering

Betalningsfunktion finns som tillägg för debitering av servicetjänster, tryckeritjänster, catering med mera – både internt och externt.

Lagerhållning

Lagerfunktion är ytterligare en valbar del i serviceportalen, med lagerhållning och lagerstatus för kontorsmaterial, presentartiklar, lampor, bläckpatroner etc.