Spar tid och pengar

I Capability kan alla medarbetare beställa själva – allt från fika till kontorsvaror. Varje ärende skickas automatiskt till rätt ställe – internt eller externt. Ni sparar tid och kostnader samtidigt som ni förbättrar kvaliteten på företagets interna stöd- och servicefunktioner.


 

  • 1
    Beställning av post- och trycktjänster, måltider/catering, kontorsvaror m.m.
  • 2
    Alla medarbetare kan själva göra sina beställningar.
  • 3
    Kan även omfatta externa beställningar, till exempel från en restaurang.

Spara tid och kostnader samtidigt som ni förbättrar kvaliteten på företagets interna stöd- och servicefunktioner.

Läs mer

  • 4
    Beställningar hamnar automatiskt hos rätt person eller avdelning.
  • 5
    Inbyggda rapportfunktioner gör det lätt att ha koll på nyckeltal och statistik.
  • 6
    Betalnings- och debiteringsfunktioner finns som tillägg.


Backoffice

Capabilitys backoffice-system ger full överblick över aktuella beställningar och andra ärenden, med möjlighet att ta fram olika typer av rapporter, statistik och nyckeltal.
Läs mer...

Betalning & fakturering

Betalningsfunktion finns som tillägg för debitering av servicetjänster, tryckeritjänster, catering med mera – både internt och externt.

Lagerhållning

Lagerfunktion är ytterligare en valbar del i serviceportalen, med lagerhållning och lagerstatus för kontorsmaterial, presentartiklar, lampor, bläckpatroner etc.